شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی همیشه سفر

ساخت وبلاگ

اگر قصد دارید به شهری با آب و هوای مناسب و بهاری سفر کنید، شهر بندری چابهار یکی از بهترین گزینه ها به شمار می آید. تور چابهار با ارائه خدمات و امکانات متنوع و بی نظیر به شما در سفری ایده آل کمک خواهد کرد. در تورهای چابهار همیشه سفر از جاذبه های گردشگری جذاب این شهر از جمله پدیده گل افشان، بندرتنگ، دشت کهیر، باغات موزه و انبه، اسکله ماهیگیری رمین، تراس های صخره ای و ساحل ماسه ای دریای عمان، تالاب صورتی، کوه های مریخی چابهار و ... می توانید دیدن کنید.

به منظور آشنایی با شهر چابهار، جاذبه های گردشگری و خدمات تورهای چابهار تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با شهر چابهار

یکی از شهرهای بندری که بندر اقیانوسی جنوب شرقی ایران محسوب می شود و در کنار دریای عمران مشرف به اقیانوس هند قرار دارد، شهر چابهار می باشد. شهر چابهار دارای جاذبه های گردشگری منحصر به فردی می باشد که از جمله آنها می توان به کوه های مریخی که از رسوبات آهکی بقایای جانداران دریایی و ماسه تشکیل شده اند، نام برد. گردشگران بسیاری هرساله برای دیدن این کوه های تماشایی که روبروی ساحل فوق العاده جذاب و دیدنی دریای عمان واقع شده اند به شهر چابهار سفر می کنند. از دیگر جاذبه های گردشگری چابهار باید به تالاب صورتی لیپار، اسکله تیس، پدیده گل افشان، درخت انجیر معابد و ساحل دیدنی همراه با برخورد موج به صخره ها اشاره کرد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد.

تور چابهار

اگر قصد سفر به شهر همیشه بهار چابهار دارید، تور چابهار با امکانات ویژه به شما در گذراندن سفری جذاب کمک خواهند کرد.

تور چابهار با امکانات ویژه

شاید برای گذراندن اوقات فراغت خود و فرار از آب و هوای بد محل زندگیتان به فکر سفر به یکی از مناطق خوش آب و هوای ایران افتاده باشید. چابهار، معروف به شهر همیشه بهار یکی از شهرهای بندری ایران با جاذبه های گردشگری فراوان محسوب می شود که گزینه مناسبی برای گذراندن تعطیلات به شمار می آید.

حال تورهای بسیاری در قالب تور چابهار با قیمت مناسب و ارائه امکانات ویژه مشغول فعالیت هستند که به شما برای مسافرت بی دردسر به شهر چابهار، خدمات ارائه می دهند. اگر قصد آشنایی بیشتر با برنامه یکی از تورهای چابهار را دارید در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

سفرنامه تور چابهار

اغلب موسسات فعال در زمینه برپایی تورهای گردشگری که تور چابهار نیز در برنامه کاریشان مشاهده می شود، دارای سفرنامه ای به شرح زیر می باشند:

پرواز به چابهار براساس ساعت پرواز و ورود به شهر چابهار و اقامت در هتل طرف قرارداد با تور

صرف صبحانه و حرکت به سمت جاذبه های گردشگری چابهار از جمله اسکله ماهیگیری رمین، تراس های صخره ای و ساحل ماسه ای دریای عمان، تالاب صورتی، کوه های مریخی چابهار، اسکله و ساحل بریس و ... به همراه قایق سواری سپس صرف ناهار در مکان های بوم گردی که هزینه ناهار بر عهده مسافر خواهد بود.

بازدید از سواحل زیبای چابهار

تور لحظه آخری چابهار

صرف صبحانه و حرکت به سمت جاذبه های دیدنی مانند پدیده گل افشان، بندرتنگ، دشت کهیر، باغ های موزه و انبه، قایق سواری به سوی تلاقی کویر و دریا سپس صرف ناهار در محل های مورد نظر

بازدید از مجتمع ها و پاساژهای منطقه آزاد چابهار

و...

لازم به ذکر است برنامه بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی چابهار با توجه به تعداد شب و روز تور چابهار تقسیم خواهد شد و متغیر می باشد.

خدمات و امکانات تور چابهار

اگر تصمیم به سفر با تور چابهار گرفته اید، موسسات برگزار کننده تورهای گردشگری برای شهر چابهار به شما امکانات و خدمات ویژه ای را ارائه می دهند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رزرو رفت و برگشت هواپیما با یکی از پروازهای موجود فروشگاه شهر مبدا
  • وسیله نقلیه از فرودگاه کنارک چابهار به هتل محل اقامت
  • اقامت در هتل طرف قرارداد با تور
  • وسیله نقلیه مانند ون یا مینی بوس برای بازدید از جاذبه های گردشگری شهر
  • وجود راهنمای تور از ابتدا تا انتهای مسافرت
  • ارائه بیمه مسافرتی
  • پذیرایی صبحانه و میان وعده
  • پرداخت هزینه ورودی اماکن مورد بازدید
  • و...

این نکته را درنظر داشته باشید که در اغلب تورهای چابهار، هزینه صرف ناهار و شام به عهده مسافر خواهد بود مگر در مواقعی که تور با دریافت هزینه این موارد را به شما ارائه دهد.

جاذبه های گردشگری مورد بازدید در تور

همانطور که گفته شد، شهر چابهار یکی از شهرهای بندری و دیدنی جنوب شرق کشورمان محسوب می شود که از جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبایی برخوردار می باشد. اگر روزی به چابهار سفر کردید این نوید را به شما خواهیم داد که از دیدنی های جذاب این شهر سیر نخواهید شد. از جاذبه های طبیعی و بی نظیر شهر چابهار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسکله پسابندر چابهار
  • اسکله تیس چابهار
  • اسکله کنارک چابهار
  • تالاب صورتی یا لیپار چابهار
  • جزیره شیطان چابهار
  • ساحل صخره ای چابهار
  • جنگل حرا چابهار
  • خلیج گواتر چابهار
  • کوه های مریخی یا مینیاتوری چابهار
  • روستای باهوکلات چابهار(زیستگاه گاندو)
  • درخت انجیر معابد

از دیگر مکان های تاریخی و دیدنی این شهر باید باغ گیاه شناسی، روستای تیس، روستای رمین، ساحل بندر بریس، غارهای بان مسیتی، گورستان جن بهار، مسجد جامع چابهار، مقبره غلام رسول چابهار و ... را نام برد که نمیتوان از دیدن چنین مکان های جذاب و فوق العاده ای چشم پوشی کرد.

قیمت تور شیراز

تور انفرادی چابهار چگونه خواهد بود؟

اگر تمایل به مسافرت انفرادی دارید و با توجه به اینکه تور دسته جمعی چابهار به صورت دائمی و همیشگی نمی باشد، امکان استفاده از تور انفرادی چابهار نیز وجود دارد که برای هر تاریخی با هر مدت اقامت و هر نوع پروازی برای مسافرت به شهر چابهار می توانید از خدمات انفرادی اختصاصی تور چابهار استفاده کنید.

هزینه و قیمت تور چابهار انفرادی با توجه به خدمات و درخواست شما متفاوت خواهد بود. در تور انفرادی امکان پیوستن با اتومبیل شخصی به تور نیز وجود دارد یا اینکه از شهر محل اقامت خود بلیط سفر به تور را تهیه کنید و به تور بپیوندید. توصیه می کنیم حتی الامکان در صورت وجود تور دسته جمعی چابهار از این تور در زمان اعلام شده استفاده کنید و از بازدید گروهی تور لذت ببرید.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی همیشه سفرتور چابهار, قیمت تور چابهار, رزرو تور چابهار, تور لحظه آخری چابهار,...
ما را در سایت شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی همیشه سفر دنبال می کنید

نویسنده : Hadiii03 بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 3:00